پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان کلید خورد
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان لارستان، عملیات اجرایی احداث ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال آغاز شد و در ششمین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلام و با حضور جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان، حجه الاسلام نوربخش نماینده ولی فقیه و امام جمعه لارستان و معتمدین و خیرین، عملیات اجرایی احداث ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال آغاز شد.لازم به ذکر است از دهکویه آقایان رنجبری ،احمدی،بستگان در این مراسم حضور داشتند.

*در این پروژه قرار است در فاز نخست در 14 هزار متر مربع توسط خیرین بلندهمت  شهر لارستان:

*ورثه مرحوم حاج زین العابدین راستی که قرار است ساختمان های آموزشی دانشکده را به متراژ 7000 متر مربع احداث کنند، ورثه مرحوم حاج محمدباقر راستی که قرار است ساختمان ستاد مرکزی که متراژ کلی آن 7000 متر مربع می باشد، 3400 متر آن را خواهند ساخت.

*هشت خوابگاه برای دانشکده در نظر گرفته شده است که یک بلوک آن به مساحت 3 هزار و 200 متر مربع به دست حاج علیرضا، حاج محمد و حاج غلامرضا رضویان ساخته می شود.

*ساختمان استادسرا نیز، به مساحت 1 هزار متر مربع در مرحله تهیه نقشه قرار دارد که ورثه مرحوم بهارستانی متقبل ساخت آن شده اند که از اسفندماه این کار اجرایی می شود.

*ورثه مرحوم ابراهیم پورحسین هم مخارج مربوط به محوطه سازی را تأمین نموده اند.

*حاج عبدالرضا سمیعی نژاد، پدر شهید بزگوار سعید سمیعی نژاد نیز، متقبل بیش از 600 میلیون تومان در اجرای پروژه های دانشکده را برعهده گرفته اند.

*حاج ناصر طالبان نیز، قسمتی از هزینه احداث پل دانشکده را به مبلغ 70 میلیون تومان متقبل شده اند.

*حاج حبیب کاملی، در کشیدن جاده های دسترسی و مخلوط ریزی کمک های زیادی داشته اند.

مهندس داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و مهندس عباسی مدیر اداره راه و شهرسازی لار که در مخلوط ریزی سایت کمکهای بسیاری داشته اند که امیدواریم این کار مداومت داشته باشد.

ساخته شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 725
بازدید کل : 18647
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1